pondělí 15. září 2014

Kouzelná knihovnička (3)

Nápad z hlavinky Abyss

Už je to něco přes rok, kdy jsem vám ukazovala stav své krásné sbírky knih, a tak jsem si řekla, že je pravý čas na nové focení. Jak už někteří vědí, přibyla mi nová knihovna, která se nádherně vyjímá vedle té první. Jelikož to všechno prošlo docela velkou změnou, tak nebudu ukazovat fotky předtím (možná jen u poliček nad postelí), připadá mi to zbytečné. No, bavte se!
Tadá! Pohled na mé dvě děvenky vedle sebe! Ano, není to moc zaplněné, ale i to málo, co vypadá jako skoro-zaplněná polička zbožňuji!
 Nevím proč, ale zdá se mi, že tahle polička zůstane navěky stejná.
Můj oblíbený Percy, Hunger games a Odkaz Dračích jezdců.
Menší mišmaš.
 Místo vyhrazené pro nakladatelství Fortuna Libri + jedna Kniha ztracených věcí.
 Paperbacky a od různých nakladatelství, kousek Egmontu, sbírka Meyerové.
 Od všeho kousek, aneb polička, kam odkládám to, na co se zrovna moc nechystám.
 Ááá, tady jsou moje přenádherné anglické kousky, kterých si nadevše vážím!
Doufám, že se ještě hodně rozroste!
+ čtyři kousky od nakladateství YOLI, nové Hvězdy se mi hrozně líbí!
 Další má oblíbenkyně je sbírka knížek od Knižního klubu.
Další KK, kde značnou část místa zabírá série Školy noci.
A nakonec pokračování paperbacků.
A teď to, na co se těším nejvíce! Moje poličky nad postelí! Jelikož jsem přestěhovala Knižní klub do velké knihovny, tak mi zůstala spousta místa pro ostatní kousky.
Takže zde je stará fotka.
 Tak a tady je ta poměrně viditelná proměna!
Spodní police už je celá obsazená skvělými kousky.
 Ach ano! Má milovaná Richelle se hezky rozrůstá, jakmile vyjdou u nás další knihy, tak budu muset trošku sebrat místo CooBoočku, které je hned vedle. :P
Tak uvidím zase tak za rok, jak se mi to tu změní... :)

3 komentáře: