pátek 15. srpna 2014

The TMI TAG

V tomto tagu jsem byla označena Lenkou, které děkuji. Pokusím se odpovědi formulovat trochu jednodušeji, protože něco by mohlo být trochu víc osobní. :D

1) Co máš právě na sobě?
No, moc toho zrovna není.

2) Jsi zamilovaná?
Momentálně ano. A docela dost, snad to k něčemu bude.

3) Zažila jsi někdy už příšerný rozchod?
Dá se to tak říct, ten kluk mi vlastně ani neřekl, že se rozcházíme a začal si něco s jinou holkou. Potkat ho dnes, tak ho uškrtím!

4) Kolik měříš?
+- 180 cm, podle toho jak se vyspím.

5) Kolik vážíš?
Pořád méně a méně.

6) Máš nějaké tetování?
Nemám a ani nijak vážně po tom netoužím. Na ostatních se mi to líbí, ale na mně si to neumím představit.

7) Nějaký piercing?
Jenom normálně propíchnuté uši.

8) OTP - one true pairing (seriálová/knížní dvojce)?
Pokrevní pouta - Sydney/Adrian
Nástroje smrti - Clary/Jace

9) Oblíbené seriály?
The Vampire Diares, Once Upon a Time, How I Met Your Mother

10) Oblíbená kapela?
Placebo, Imagine Dragons, Linkin Park

11) Co ti chybí?
Zrovna bych potřebovala pořádné objetí. Hodil by se mi tu Olaf!

12) Oblíbená píseň
Od své oblíbené skupiny si poslední dobou stále pouštím tuto jedinou. Miluji ten text!
13) Kolik ti je?
Za chvíli mi už bude 17. Pfuu, to to ale letí.

14) Znamení zvěrokruhu?
Vodnář. Nejlepší znamení, co může existovat.

15) Vlastnost, kterou by měl mít tvůj potenciální přítel?
Hodný, společenský, věrný, důvěřivý - je toho mnohem víc.

16) Oblíbený citát nebo hláška?
Asi to vždycky bude: "Nikdy neříkej nikdy." 

17) Oblíbený herec/herečka?
Colin Firth, Hugh Grant, Hugh Jackman, Renée Zellweger

18) Oblíbená barva?
Už od malinka miluji modrou a zatím se to nezměnilo.

19)  Jak nahlas máš ráda puštěné písničky?
Podle nálady a situace. Hlasitá se hodí jen občas, hlavně když nechci nikoho slyšet.

20)  Co děláš, když jsi smutná?
Když jsem sama, tak si pouštím ponuré písničky, avšak jinak se snažím svůj smutek rozdělit mezi přátele a příbuzné.

21)  Jak dlouho se sprchuješ? 
Dost dlouho na to, abych stihla přemýšlet o životě.

22)  Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Pokud je nouze, tak to zvládnu i za pět minut.

23)  Bila jsi se někdy?   
Ne, jen jsem po spolužačce hodila štěrk.

24) Nadchne tě...     
Umění, staré fotky, obálky knížek, přátelé a jiné.

25) Vytočí tě...
Odpoledka ve škole, škola, úkoly do školy, profesoři, profesorky, když mi někdo sní smažený sýr, když si někdo půjčí něco bez slušného optání.

26) Důvod, proč sis založila kanál na Youtube?
Měla jsem chuť zkusit něco nového.

27) Fóbie?
Tma, divně koukající lidé, hromy, ostré předměty - hlavně nože.

28) Kdy jsi naposledy brečela?
Zas tak dávno to nebude.

29) Kdy jsi naposledy někomu řekla Miluji tě?
Ehm, no...

30) Význam tvého jména na blogu?
Přezdívka, kterou mi dala na základce spolužačka. Prostě se mi to zalíbilo, i když mi tak nikdo neříká.

31) Kterou knihu jsi naposledy četla?
Fangirl od Ranbow Rowell, výtečná kniha, kterou jsem si užila na sto procent!

32)  Jakou knihu momentálně čteš?
Pustila jsem se do Šachovnice bohů od mé milované Richelle Mead.

33) Jaký seriál jsi naposledy viděla?
Druhý díl druhé série Once Upon a Time - ale už je to docela dávno.

34) Poslední osoba, se kterou jsi mluvila?
Babička, co mi volala.

35) Vztah mezi tebou a osobou, se kterou jsi mluvila?
Důvěryhodný-milý, prostě normální vztah mezi babičkou a vnučkou.

36) Oblíbené jídlo?
Neopovrhnu, když mi někdo hodí na talíř makrelu.

37) Které místo chceš navštívit?
Karibik, Itálie, Japonsko - no dobře, chtěla bych procestovat celý svět.

38)  Poslední místo, které jsi navštívila?
Pokud je to myšleno jako mimo město, kde bydlím, tak jsem minulý týden byla u babičky na vesnici. Je to kousek za Rakovníkem - Příčina.

39)  Máš "crush"?
Tutututů, who knows?

40) Kdy jsi naposled někoho políbila?
Bylo to minulý týden, anebo předevčírem? Ta paměť trochu klame.

41) Koho jsi naposledy urazila?
Tátu, že jsem chtěla jet domů z chaty. No, zatím nevím, jak na tom jsme, protože jsem se s ním ještě neviděla.

42) Oblíbená příchuť nebo sladkost?
Mám ráda citrón, ale poslední dobou už ho moc do věcí nepřidávám. Všeho moc škodí.

43) Na jaký hudební nástroj hraješ?
Hrávala jsem na flétnu, piano a občas na bubny. Ale jelikož jsem antitalent, tak mi to moc nešlo.

44) Oblíbený šperk?
Nosím zlatý řetízek se svým znamením zvěrokruhu a donedávna jsem nosila na svatebním prsteníčku prsten, co jsem dostala od tety.

45)  Poslední sport, který jsi hrála?
Spíš takový workout včera se sestřenkou.

46)  Poslední píseň, kterou jsi zpívala?
Ups... Neříkej mi baby - Aquababes. A teď se můžu zastřelit. Je to strašně chytlavá ptákovina!

47) Oblíbený rozběh konverzace?
Zdravíčko. :)

48) Použila jsi ho někdy?
Používám ho takřka každý den.

49) Kdy jsi byla s někým naposledy venku?
Včera se sestřenkou, když jsme byly kupovat dárek pro babičku k svátku.

50) Koho označíš?
Nikoho, jsem totiž Grinch a Hamoun a označovat lidi mě nebaví!

Žádné komentáře:

Okomentovat