sobota 16. srpna 2014

On my Wishlist (63)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Řekněte mi, kdo by po dočtení Ohnivého srdce nepotřeboval Stříbrné stíny? Pokud se někdo takový najde, tak je to prostý blázen... Já jsem po čtvrtém dílu Pokrevních pout tak zničená, že bych si nejraději sedla do temného kouta, a s depresí tam zůstala. Tohle je kniha, na kterou se mi nikdy nepřestanou sbíhat sliny.

4 komentáře:

  1. Jejda... a já ještě nemám ani přečtené Indigové kouzlo a Ohnivé srdce! Musím to napravit! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Stříbrné stíny si chci taky přečíst. Už aby kniha vyšla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co se týče knih, na jejichž obálce jsou obličeje - nemám je moc ráda. Ale tahle mi je i přesto hodně hodně sympatická :-)

    OdpovědětVymazat