neděle 15. června 2014

Posuď knihu podle obalu #14

Meme, které pořádá Syki ^^
Vyber si nějakou obálku a zhodnoť ji
***
Název: Šachovnice bohů
Série: Věk X
Autor: Richelle Mead
Nakladatelství: Domino, duben 2014



V blíže neurčené budoucnosti se vinou náboženských extrémistů svět dostal nebezpečně blízko k samotné hranici zkázy. Následný vývoj událostí připravil velkou chvíli pro Justina Marche, detektiva se specializací na náboženské skupiny, který byl ovšem po zásadním profesním selhání poslán do exilu. Sám je překvapen, že dostává druhou šanci, a v doprovodu Mae Koskinenové se vrací do Republiky spojené severní Ameriky, aby tam splnil nejvýznamnější misi svého života.


Můj názor: Dneska jsem si vybrala knihu od své nejoblíbenější autorky Richelle Mead. Šachovnice bohů je první díl její nové série. Sice nemáme ponechanou originální obálku, ale i ta naše je hezká. Jelikož mám knihu doma, tak mohu potvrdit, že naživo vypadá moc hezky. Líbí se mi hlavně ty "záblesky". Působí to tak nějak magicky. Modelky obličej se mi moc nelíbí, ale oblečení má fakt stylové. Obálka se jednoduše hodí mezi ty ostatní, co mám na poličce. :)

7 komentářů:

  1. Ta obálka vypadá skvěle, i ta anotace, ale celkem se toho bojím. :D Už jen proto, že to napsala Richelle Mead, kterou moc nemusím, třeba její Vampýrská akademie pro mě byla utrpení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není možné! Vždyť její knížky jsou úžasné!
      Ale samozřejmě chápu, že to nemusí být pro každého to pravé ořechové. :D

      Vymazat
  2. Ještě jsem ji nečetla, což se divím, jelikož Richelle zbožňuji. Každopádně díky za připomínku. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super obálka na knihu se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na knihu sa už veľmi teším. Mne sa inak páčia aj originálne obálky, ale tie novšie.

    OdpovědětVymazat
  5. Anotace mi nic moc neřekla, ale moc se mi líbí obálka, tak uvidím, jestli si ji koupím...

    OdpovědětVymazat