pátek 31. ledna 2014

Čtení knižních restů (8) - Leden 2014

Autorem projektu je Cukrblik

Tento měsíc jsem toho přečetla v celku hodně, a tak jsem se pustila i do knížek, které mi na poličce ležely delší dobu. Myslím si, že jako první měsíc v roce jsem se do toho docela hezky opřela! Sice jsem si tentokrát udělala větší seznam restů (je úplně stejně dlouhej :D), ale i tak z toho mám dobrý pocit! Teď se k jednotlivým knížkám (jako vždy) trochu vyjádřím. :)

Jako první jsem četla Modrou jako safír, která byla krásným pokračováním série. Mám takový pocit, že se mi po Gweny bude docela stýskat, i když to byla taková malá husička! Hostitel byla další knížka, jenž mi dokázala úplně zašmodrchat srdce. Je to opravdu skvělá práce a těším se, až si někdy dám re-reading. A poslední knihou je Indigové kouzlo, u kterého bych mohla říct jedno. Miluju Adrianáááá! :D

Snad se na knižní resty příští měsíc nevyfláknu a budu pokračovat v plnění seznamu. Držte mi palce, protože jsem strašně líná osoba (to už jste určitě zjistili). 

Seznam knižních restů
  • Indigové kouzlo - Richelle Mead
  • Delirium - Lauren Oliver
  • Hostitel - Stephenie Meyer
  • Odstíny života - Lucy Adams
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Modrá jako safír - Kerstin Gier
  • Tygrovo prokletí - Colleen Houck
  • Lola a kluk od vedle - Stephanie Perkins
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Mrazení - Maggie Stiefvater
  • Čas čarodějnic - Deborah Harkness
  • Divergence - Veronica Roth
  • Sukuba: Stíny - Richelle Mead
  • Mlhovina - Amy Kathleen Ryan

4 komentáře:

  1. Drahokamy miluju. Hostitele bych si chtěla moc přečíst a Adrian je prostě úžasný. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zavržený je jednoznačne moja obľúbená !! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do tohohle projektu se taky budu muset zapojit :D Jinak ty knížky co se mi jen tak válí v knihovně nikdy nepřečtu :)

    OdpovědětVymazat