středa 25. prosince 2013

Vánoční |TAG|

Dobře, Štědrý den byl včera, ale dnes máme 1. svátek vánoční, tak se do tohoto tagu s radostí zapojím. Já jsem ho objevila u Lenky, ale taktéž se mi nechce pátrat, kdo je opravdovým autorem. Jsem trochu líná, však mě znáte! Tag se skládá z jedenácti otázek, na které nějak stručně odpovím. Hurá do toho!

1. Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?
Upřímně? Každý rok se těším na naší českou Popelku s Libuší Šafránkovou a Pavlem Trávníčkem. Bez Tří oříšků pro Popelku bych asi nepřežila ani jedny Vánoce. Je to taková pěkná tradice, která se u nás doma bude pořád plnit! (Kdo by nekoukal na Popelku, tomu bych utnula hlavu! :D)

2. Jakou vánoční písničku máš nejradši?
No, abych řekla pravdu, tak na ty vánoční písničky moc nejsem. Je tu však jedna, kterou umím nazpaměť, a kterou si můžu pouštět pořád dokola. Je to taková klasika... 


3. Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?     
Vánoční barva? A ještě k tomu oblíbená? Sakra,já jsem nadšenec modré a neřeším rozdíly období.. Ale když vánoční barvu, tak vánoční. Bude to asi zelená, jako náš stromeček. :3

4. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblečeš a upravíš?
Jako každý rok ze sebe udělám člověka, alespoň trošičku. Namaluji se, hodím na sebe nějaké to švihácké oblečení a můžu si jít sednou ke stolu. Kdybych na sobě měla nějaké obyčejné oblečení, tak bych se asi cítila jako vandrák mezi ostatními členy rodiny. :D

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik? 
Otevíráme je až večer, když už jsme po večeři. Sem tam si i zajdeme na nějakou procházku, ale to jen když je hezky. A čas? Plus mínus je to okolo šesté hodiny odpolední. :) (Čím dřív, tím líp.)

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Fakt sorry, ale tahle otázka je opravdu pitomá. :D Ne, opravdu jsem chaloupku nikdy neupekla.

7. Co děláš o vánočních prázdninách?
Je to různorodé. Někdy se válím u televize, pak odpočívám, nebo si čtu. Tyhle prázdniny jsem toho zatím moc neudělala. Jsem to ale ostuda!

8. Máš nějaké vánoční přání?
Aby jsme se sešli v pořádku i příští rok. Co víc si přát.

9. Už víš, co by si chtěla najít pod stromečkem?
Samozřejmě, že knížky. A taky že jsem je tam našla! :P

10. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?

Takovéhle věci já vůbec neřeším. Jediné, co mě teď napadá, je vůně svíček, ale ty všechny taky voní úplně jinak. No, nakonec řeknu, že mi voní náš umělý vánoční stromeček.

11. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
Budu velice mlsná a zůstanu u našeho cukroví, které je letos opravdu v hojném počtu! Je u nás totiž babička, která se opravdu nedržela zkrátka. :P

1 komentář:

  1. Aspoň ty jsi mi navnadila vánoční náladu, u nás se otiž dá chodit jen v jarní bundě .. :/ :D

    OdpovědětVymazat