neděle 8. prosince 2013

Čtení knižních restů (7) - listopad 2013

Autorem projektu je Cukrblik

Další resty jsou tu! Ovšem nemám se zrovna k nějakému velikému rozepisování. Listopad by bídný. Přečetla jsou pouho pouhé čtyři knihy a to není moc hezké číslo. Gympl si na mně opravdu vybírá svou daň a já jsem unavenější, línější a úplně vyždímaná. Ale aspoň jsem přečetla jednu knihu ze seznamu, který mimochodem už do konce roku rozhodně nestihnu. Strange Angels jsou úspěšně za mnou a další knížka (druhá) přečtená v angličtině taky. :)

Mám takový pocit, že si na příští rok udělám seznam nový a na něm budou spíše knihy, ke kterým se chci dostat, protože tohle je zabijárna.

Seznam mých knižních restů
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Nádherné bytosti - Garciová Kami, Stohlová Margaret / odloženo
  • Vykoupení - Lauren Kate
  • Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Dokonalý sen - Ally Condie
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Modrá krev - Melissa de la Cruz
  • Strange Angels - Lili St. Crow 
  • Halfway to the grave - Jeaniene Frost
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Ghostgirl - Tonya Hurley
  • Věčná touha - Alice Moon

Žádné komentáře:

Okomentovat