sobota 5. října 2013

On my Wishlist (42)

 Toto meme pořádá Book Chick City
Jedná se o to, že každý týden zveřejním knihu nebo knihy, které bych si chtěla koupit. 
Může se jednat o jakkoliv staré knihy.
***
Po Delirium už toužím delší dobu, dokonce jsem si ho párkrát ohmatala v knihkupectví, ale nakonec jsem si vždy koupila něco levnějšího. (:D) Ta obálka opravdu bere naživo dech! A Annu bych brala taktéž. Není nad to mít knihu s vlastním jménem.. (viz. Polibek pro Annu, který již vlastním.. :D)

4 komentáře:

  1. Delirium jsem četla a moc se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Delirium mam doma a brzy se do něj snad pustím :)
    A zkus mi najít knížku s Natálií, taky bych chtěla vlastní jméno na knížce! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anna má krásnu obálku, ale čítať sa to nechystám. Delirium som už skúšala, nedočítala, raz sa k tmu vrátim hádam 8D

    OdpovědětVymazat
  4. Delirium jsem si přinesla z knihovny a hrozně se mi nelíbilo. Ale asi to bude tím, že je jen velmi málo dystopií, co se mi líbí. Všechno mi to připadá na jedno brdo :D

    Anna mě neláká - ještě jsem totiž nenašla žádnou baletní kížku, která by aspoň trochu připomínala realitu. Mám kamarádku, co je osmým rokem na taneční konzervatoři, tak tuším, o čem mluvím. :D

    OdpovědětVymazat