pátek 4. října 2013

Čtení knižních restů (5) - září 2013

Autorem projektu je Cukrblik

Září již skončilo a já jsem tu s rekapitulací ohledně knižních restů. Času mám relativně málo, ale něco z listu jsem přece jen splnila. Abych řekla pravdu, tak jsem strašně moc ráda, že jsem konečně dočetla sérii Andělé od Lauren Kate. Vykoupení jsem četla něco přes týden, ale nakonec jsem s knížkou celkem spokojená. Myslím si, že to končilo pěkně, a že poslední díl byl nejlepší ze všech. Tolik k přečteným restům.

Pak tu mám ještě jednu rozečtenou knížku a tou jsou Nádherné bytosti, které mě zatím moc neoslovily. Doufám, že se to nějak rozjede, protože jinak s tou knížkou asi seknu. :)

Seznam mých knižních restů
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Nádherné bytosti - Garciová Kami, Stohlová Margaret - rozečteno
  • Vykoupení - Lauren Kate
  • Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Dokonalý sen - Ally Condie
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Modrá krev - Melissa de la Cruz
  • Strange Angels - Lili St. Crow
  • Halfway to the grave - Jeaniene Frost
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Trilogie Ghostgirl - Tonya Hurley
  • Věčná touha - Alice Moon

4 komentáře:

  1. Hlavně přečti Pokrevní pouta :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jó, k nim už se brzy dostanu. Jen se ještě musím vzchopit a nejdřív přečíst/zrecenzovat poslední díl VA... :D :D

      Vymazat
  2. Nádherné bytosti jsem nedočetla.. :D Děsně mi připomínaly Stmívání :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo... kdybych si měla napsat svůj seznam knižních restů, tak je asi nekonečný :D Ale tobě držím palce,ať s tím zase za další měsíc pohneš! :)

    OdpovědětVymazat