sobota 19. října 2013

Blog tour |Jessica Khoury|


Vážení a milí, vím, že Blog tour už skončila, ale dnes mi odepsala jedna moc milá autorka, a tak jsem se s vámi rozhodla podělit o její odpověď. A protože mi nikdo jiný neodepsal, tak jsem strašně moc ráda i za jednu reakci na mou otázku. :)) Doufám, že můj překlad nebude nějak moc kostrbatý, protože přece jen nejsem žádný expert na angličtinu.

Otázka zněla jestli měla jako malá ráda nadpřirozené bytosti, a jestli se svými dětskými představami nechala inspirovat.
Jessica Khoury
* autorka knih Origin a Vitro
* kniha Origin u nás vyšla jako Počátek u nakladatelství Egmont

Když jsem byla malá, tak jsem milovala mořské panny! Na Malou mořskou vílu jsem se dívala tolikrát, až jsem si zapamatovala celý film, a pokaždé, když jsem šla se svou sestrou plavat, jsem předstírala, že jsme mořské panny. Jsem opravdu velice inspirována věcmi z mého dětství. Jako dítě jsem měla strašně ráda zvířata - a pořád mám - a to je také důvod, proč jsou zvířata hlavní částí mých knih. Pia měla jako mazlíčka jaguára, protože když jsem byla malá, tak jsem vždy snila o tom, že bych měla jako mazlíčka tygra nebo pantera!

1 komentář:

  1. Počátek jsem četla a knížka se mi překvapivě líbila moc :)

    OdpovědětVymazat