neděle 1. září 2013

Prázdninový knihomol - 9. Týden

Projekt, který vymyslela Cathy

V posledním týdnu jsem se konečně vrhla na Cestu věčnou nocí! Doufala jsem, že to bude něco skvělého a vzrušujícího jako první díl. Bohužel. Dost mě to zklamalo a to nemluvím o častých překlepech v textu. A nakonec jsem o víkendu zhltnuta knížku Jsem zlomená, jenž mě dokázala otočit vzhůru nohama a zatočit s mým žaludkem. Miluju ji! 

1. Týden: Dokonalý sen - Ally Condie (344 stran)
1. Týden: Tweety s city - Elizabeth Rudnick (272 stran)

1. Týden: Stínem políbená - Richelle Mead (328 stran)
2. Týden: Drakie - Sophie Jordan (296 stran)
2. Týden: Dcera kostí a dýmu - Laini Taylorová (368 stran)
3. Týden: Železná dcera - Julie Kagawa (360 stran)
3. Týden: Krvavý slib - Richelle Mead (368 stran)
4. Týden: Skrytá - Marianne Curley (288 stran)
5. Týden: Reset - Amy Tintera (384 stran)
6. Týden: Inheritance - Christopher Paolini  (672 stran)
6. Týden: Počátek - Jessica Khoury (384 stran)
7. Týden: Věčná touha - Alice Moon (240 stran)
7. Týden: Jak mi Jane Austenová zničila život - Beth Pattillo (240 stran)
8. Týden: Spoutáni magií - Richelle Mead (360 stran)
8. Týden: Město z kostí - Cassandra Clare (416 stran)
8: Týden: Temná horečka - Karen Marie Moning (352 stran)
9: Týden: Cesta věčnou nocí - Veronica Rossi (224 stran)
9: Týden: Jsem zlomená - Tehereh Mafi (392 stran)

Dohromady přečteno za prázdniny 18 knih / 6288 stran

Prázdninový knihomol nám skončil, což znamená, že i prázdniny jsou dávno za námi. Dala jsem si takovou svou malou výzvu, že přečtu za tyto prázdniny dvacet knih. No, bohužel jsem přečetla o dvě méně, ale i tak si myslím, že jsem toho zvládla za ty dva měsíce dost! 

1 komentář:

  1. Přečetla jsem stejný počet knih..:) Řadu z těch co tu máš jsem četla taky..:) A některé ještě ne, takže si některé hodím do to read listu..;) Díky za zapojění do Prázdninového knihomola a pokud budeš chtít, tak pofrčí tedkom od 2.září student knihomol 2, což je vlastně totéž jako prázdninový knihomol, jen probíhá celý školní rok..:)

    OdpovědětVymazat