neděle 25. srpna 2013

Prázdninový knihomol - 8. Týden

Projekt, který vymyslela Cathy

Už se nám to chýlí ke konci, že? Nevím, jak jste na to vy, ale já mám celkem nervy. Čeká mě prvák - super... No ale zatím pořád čtu a užívám si zbytku prázdnin. Za osmý týden jsem přečetla tři knihy, kde každá měla více jak tři sta stránek. To je celkem ucházející na to, že to poslední dobou flákám. Postoupila jsem se svým nekončícím "maratonem" VA, pak jsem si dala k obědu jedno Město z kostí a nakonec jako jednohubku slupla Temnou horečku!


1. Týden: Dokonalý sen - Ally Condie (194 stran)
1. Týden: Tweety s city - Elizabeth Rudnick (272 stran)
1. Týden: Stínem políbená - Richelle Mead (328 stran)
2. Týden: Drakie - Sophie Jordan (143 stran)
2. Týden: Dcera kostí a dýmu - Laini Taylorová (368 stran)
3. Týden: Železná dcera - Julie Kagawa (360 stran)
3. Týden: Krvavý slib - Richelle Mead (368 stran)
4. Týden: Skrytá - Marianne Curley (288 stran)
5. Týden: Reset - Amy Tintera (384 stran)
6. Týden: Inheritance - Christopher Paolini  (672 stran)
6. Týden: Počátek - Jessica Khoury (384 stran)
7. Týden: Věčná touha - Alice Moon (240 stran)
7. Týden: Jak mi Jane Austenová zničila život - Beth Pattillo (240 stran)
8. Týden: Spoutáni magií - Richelle Mead (360 stran)
8. Týden: Město z kostí - Cassandra Clare (416 stran)
8: Týden: Temná horečka - Karen Marie Moning (352 stran)

Dohromady přečteno za prázdniny 16 knih / 5672 stran

Řekla jsem si, že přečtu za prázdniny alespoň dvacet knih. Dobře, mám jich zatím jenom 16, ale pořád mám jeden týden! Držte mi palce, protože budu muset číst opravdu rychle, abych to zvládla.. :D 

2 komentáře:

  1. Koukám, že tento týden ses pořádně rozjela.. :) Město z kostí bych si už taky měla přečíst.. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Město z kostí si chci v blízké budoucnosti přečíst, ale nyní jsem se pustila do Střetu králů, což mi nějakou dobu rozhodně zabere :-)

    OdpovědětVymazat