úterý 20. srpna 2013

Letní knižní hop - (1.-15.8. 2013) - VYHLÁŠENÍ


Já vím, že mám trochu zpoždění, ale vrátila jsem se domů "teprve" v sobotu a nějak jsem neměla chuť dříve něco vyhodnocovat. Ani jsem nějak nečekala, že budete něco psát do kolonky "vzkaž něco", ale některé poznámky mi byly opravdu úsměvné. Zvláště Vám určitým děkuji, že jste mi psali, že jsem vtipná. To vždy ráda ocením. :D

Mám dokonce i pocit, že jste byli se soutěžní otázkou spokojeni, protože jste odpovídali docela vtipně a i občas logicky. Hodně z Vás si vybralo někoho pohledného ze Stmívání či VA, ale občas na to šel někdo i s mozkem. Třeba mě by hned na začátku nenapadlo, vzít si s sebou Percyho nebo Harryho, který by mě z ostrova dostal. :D)

Nakonec se účastnilo 88 lidí, což mi připadá hezké, vzhledem k tomu, že ceny nejsou nijak úžasné. Byla možnost tří vstupů, což znamená, že jich dohromady bylo 211 - a to je také pěkné. :)

No ale teď už k tomu nejhlavnějšímu, vylosovaní:
Výhercem knihy Jezdci časem 2 se stává se vstupem č. 143
Matej
Výhercem knihy Svět za jezerem se stává se vstupem č. 52
Amy

Emaily jsem již oběma odeslala a doufám, že mi oba výherci brzy odpoví. :)

2 komentáře: