středa 24. července 2013

Představ se! - Dnešní "móda"


Mezi pavučinami jsem objevila toto zapomenuté středeční meme, k jehož zániku vedla má lenost a také nedostatek téma. Ale jedna dušička mi napsala, že by se ráda zúčastnila a to mi dalo novou sílu, abych s tímhle pokračovala. Jak sebe znám, tak s tím nejspíš v budoucnu opět praštím, ale to už je vykecávka na jiné časy! :D

Co jsem si to ale před těmi několika měsíci vymyslela za příšerné téma.. dnešní móda?! Ha! No tak to bude velice vtipné. Já jsem ráda, když si na sebe vezmu nějaké jednoduché tričko a džíny. Nějak extra se nefintím, takže když jdu po ulici a vidím některé extravagantní modely, chce se mi až smát (to ale když je to opravdu extrém..nejsem zlá). Lidi nesoudím podle toho co nosí, protože když se kouknu na sebe, tak nemám co kecat do jiných lidí. Občas si ale říkám, zda by nebylo lepší, abychom svlékli své 'nádherné' schránky a začali chodit jako Adam a Eva s listím.. no rozhodně by to byla zajímavá změna. :D
Co myslíte?

Příští téma bude
Oblíbená jídla
(když už na začátku meme byla ta neoblíbená x))

Žádné komentáře:

Okomentovat