čtvrtek 4. července 2013

Čtení knižních restů (2) - červen 2013

Autorem projektu je Cukrblik

Dobře, tento měsíc jsem se na čtení restů opravdu pořádně vyflákla. Nejraději bych si nafackovala.. jak já jsem lín tvor! Vůbec jsem nebrala v potaz, že vlastně musím něco číst. Až poslední den jsem se vrhla na jednu knihu ze seznamu. A byl to Dokonalý sen, jehož jsem přečetla asi 150 stránek. Ovšem bídných 150 stránek.. snad v červenci zapojím své mozkové záviny a přečtu toho hromadu! Držte lenochovi Erný všechny svoje prsty! :D

Seznam mých knižních restů
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Nádherné bytosti - Garciová Kami, Stohlová Margaret
  • Vykoupení - Lauren Kate
  • Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Dokonalý sen - Ally Condie - rozečteno
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Modrá krev - Melissa de la Cruz
  • Strange Angels - Lili St. Crow
  • Halfway to the grave - Jeaniene Frost
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Trilogie Ghostgirl - Tonya Hurley
  • Věčná touha - Alice Moon

4 komentáře:

  1. Držím palečky,aby jsi to všechno přečetla. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo, good luck :D a dokonalej pár se mi moc líbil, třeba se ti taky zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež teda držím palce.:D Inak ty si nečítala City of Bones.:O Tak hádam sa bude páčiť.:)

    OdpovědětVymazat