neděle 16. června 2013

Třicetidenní knihobraní [8]

Po osmé přidávám svůj článek do třicetidenního knihobraní. Tenhle projekt mě opravdu baví a jsem ráda, že ho VeEee vymyslela! Dneska se budu věnovat knize, kterou nemůžu dočíst do konce. Abych (opět) řekla pravdu, tak si většinou vybírám takové knihy, které mě budu bavit, a které prostě přelouskám. Ale pak jsou takové ty dárky od různých lidí, které mi né vždy lahodí. A pak ať se snažím, jak se snažím, tak tu knihu prostě nepřečtu. Můj žánr je čistě fantasy, YA anebo dystopie, nic jiného mě většinou už nebaví. Dobře, někdy si dám tragedii nebo nějaký slaďák... *někdy*

Ale ponechme mého tlachání. Ráda bych vám představila onu knihu, kterou opravdu nemohu dočíst. Je to Páteční klub pletení! Původně když jsem knížku dostala, tak jsem si myslela, že to opravdu bude o nějakém pletení.. a ejhle.. byl to román pro postarší dámy. (takže nic pro mě, puberťáka) Možná se ke knížce "jednou" dostanu... kdo ví?!
(fotka je opět trochu staršího rázu x))))

5 komentářů:

  1. Co to jééé? :D No téda, ty si takovejhle vodvar si přečíst nechceš? Pffff :D *dělá strašně uraženou* Kam se hrabou dystopie, tohle je klasa! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né děkuji, stačilo mi prvních dvacet stran... :D TAk si to přečti sama, ty jeden odborníku! :D))

      Vymazat
    2. Ne, to je dobrý :D Nechci si ukrást všechny ty požitky ze čtení, až takovejhle dobrák jsem! :D:D

      Vymazat
  2. Už jen ten název zní.... strašidelně.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, už jen ten název a ani obálka by mě nepřinutila si knihu byť jen potěžkat v rukou :D

    OdpovědětVymazat