středa 12. června 2013

Třicetidenní knihobraní [6]

Šestý článek do knihobraní, jehož autorkou je VeEee. Dneska to bude možná trochu divné - Kniha, při které jsem se opravdu červenala. Po pravdě ani nevím, jakou knihu bych sem přiřadila, jelikož knihy, u kterých jsem se doopravdy pořádně červenala, už ve své knihovničce nevlastním. Putovaly po rodině dál, a tak musím pořádně napnout své mozkové buňky a zavzpomínat si.

Áá už to mám!



Kniha nepatří mně, ale máme jí doma. Tedy vlastní ji mamka, ale to určitě nesmí vadit, jednou ty její miláčky stejně podědím! :D Americká hvězda od Jackie Collins = hřích, hřích, hřích. A pro mě to byl obzvláště hřích, když jsem jí četla ve třinácti. Při některých pikantních pasážích mi rudly uši na dlouhou dobu, a dokonce jsem se té knihy občas bála. Ještě si pamatuji, když mě máti načapala a vynadala mi, že nemám číst věci pro dospěláky. A tady je již ona nebezpečná kniha! 
Á tady je mamčina část knihovny od její oblíbené spisovatelky. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat