pondělí 10. června 2013

Třicetidenní knihobraní [5]

Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná. Aneb další téma knihobraní, které vymyslela VeEee. Lepší už snad ani nemohlo být! Už se těším až vám představím holku, která mi lezla na nervi celou knihu! Klidně vám jí tak trochu popíšu. 

Je černovlasá (pokud si to dobře pamatuji), je to magor, vidí stíny a neumí si vybírat kluky (vlastně kluka). Že už skoro víte o koho jde? A co když vám řeknu její jméno. Luce Priceová, říká vám to něco? No, mně vlastně ne, ale když vidím tu obálku, tak hned vím, o kterém jelitu se mluví.

Tahle knížka mohla kandidovat na post nejhezčí obálky, ale bohužel v sobě ukrývá tu hloupou husu, že si to nemůžu dovolit udělat. Shoř čerte! Shoř! A jak už jsem si všimla, pár lidí dává ke svým příspěvkům gify. Tak si sem také jeden hodím. :D 



(je trochu starší, tak se nelekněte... moc) 

5 komentářů:

  1. Tohle by mohla být moje druhá volba místo Zoey. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa zdala byť vcelku v pohode :D Na Bellu aj tak nemá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Bella je sice také číslo, ale u ní jsem aspoň měla Jacoba. :D)) Tady mi nelichotil ani jeden z kluků. :D

      Vymazat
  3. Úplne s tebou súhlasím. Dobre som tú knihu a pokračovanie skritozala na stránke :D

    OdpovědětVymazat