sobota 8. června 2013

Třicetidenní knihobraní [4]

Tramtadadadá! Dneska jsem zase nic nedělala (čtěte --> nic nečetla), takže alespoň ještě přidávám článek do knihobraní, které má na svědomí VeEee. Dneska jsem se rozhodovala snad ještě víc než u prvního článku. Vůbec jsem totiž neměla ponětí, kterou knihu vybrat. A co že je za téma? Kniha, která mě svým koncem "zvedla ze židle". Tak a nijak jinak. :D Koukám, koukám do knihovničky a už jsem vykoukala, kterou knihu vyberu! :D Nejdřív jsem ji chtěla dát k jinému dni, ale nakonec bude zde. Je to kniha, která mě svým konec tam rozhodila, že jsem měla chuť jít si někam hodit mašli. (v dobrém slova smyslu) A která pak knížka to je?

Kdo jiný, než-li Kniha ztracených věcí od Johna Connollyho. U knihy jsem brečela, to přiznávám (já jsem želva, brečím všude. Get over it!), ale ten konec byl takový.. takový.. nedá se ani popsat! Kdo knihu četl, tak to nejspíš pochopí.. Prostě jeden by si nejradši vytrhal nejraději zuby, kdyby měl možnost děj přepsat. Já tedy ano.

P.S. Začínám nenávidět dojáky!

P.S. P.S. Věta výš je lež. Snad. Možná. Určitě! :D :D

4 komentáře:

  1. Další typ na čtení! Já si poslední dobou říkám, že bych chtěla přečíst snad všechny knihy,ale není na to dost času :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky nejsou peníze! -- to zase říkám já.. :D :D

      Vymazat
  2. HÁÁÁ! Máš to u mňa!
    Akurát si zostavujem zoznam: "Päť kníh, ktoré kúpim, keď sa dostanem do Phanta Rhei"
    Táto obsadila 4. priečku.
    Ešte mi chýba jedna.
    Tak.
    Akú mi odporučíš, dobrá víla? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom pět knih si koupíš? :D))
      Jééj já nevím, co by se ti líbilo, možná bych ti doporučila jeden titul, který ani nevím, jestli se ještě prodává. :D Mágové - Lev Grossman, taková pěkná fantasy s netradičním světem. :D)

      Vymazat