úterý 4. června 2013

Třicetidenní knihobraní [2]

Další den je tu a já opět přidávám svůj článek až u druhého možného termínu. Úvod najdete na autorčině blogu (VeEee). A druhé téma je kniha, kterou absolutně nechápu. Řeknu vám to na rovinu, na tenhle "post" bych mohla mít adeptů více než mám prstů na pravé ruce. Jenomže to by pak nebylo ono, a proto jsem vybrala jeden z extrémů. Knihu, o které jsem se možná někde na blogu již zmiňovala, a kterou jsem opravdu naprosto nepochopila. Je to kniha ze série, kterou někteří milují a jiní ukrutně nenávidí. 

Ding, ding! Ding!

Ano! Je to sedmý díl Školy noci. Tedy Vyhořelá. Příběh mi v knize připadal tak ohraný a tak divný, že už jsem prostě nevěděla, jestli si vlasy vytrhám teď, anebo až za chvíli. Nepochopitelné na tom všem je, že se kniha vlastně dá pochopit, ale já už mám Školy noci plný zuby! :D 

PS: Ale stejně si ji jednou dokoupím... :D

6 komentářů:

  1. Už si nepamätám, čo bolo v sedmička, ale viem, že osmička a devina sa mi páčili :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nečetla jsem to, takže nemohu k tomu co říct, ale plánuji si přečíst celou sérii, tak jsem zvědavá, jak to budu vnímat já :D

    OdpovědětVymazat
  3. neviem, či je to spôsobené tým, že za chvíľu bude táto knižná séria môcť konkurovať v rozvinutosti Upírskym denníkom alebo že celý ten príbeh sa mi zdal celkom fádny, ale ja som nepochopila celkovo prečo to má stále pokračovania :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem školu noci přečetla asi jen do pátýho dílu a nějak mě nemrzí, že jsem nečetla dál :D ale rozhodně si dám jednou re-reading, kde to snad dočtu do konce! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Školu noci som čítala akurát len do tohoto dielu a ďalej už nebudem :D Dĺžkou a nekonečnosťou mi to čím ďalej viac pripomína Upírske denníky :D

    OdpovědětVymazat
  6. mam stejne pocity z knihy:D skoncila jsem u 7dílu a ta 6,7 byla silena vubec nechapu proc ji autorky napsali

    OdpovědětVymazat