čtvrtek 20. června 2013

Třicetidenní knihobraní [10]

Dneska je takové vedro, že se už pomalu začínám rozpouštět. No a teď je čas na další část knihobraní! VeEee je ta, která to všéchno vymyslela a zkonstruovala, takže hurá na dnešní téma! Mám ze své knihovničky vybrat knihu, která už vážně nevoní novotou. Když se tak na svou knihovničku kouknu, tak se ani nezdá, že bych vlastnila nějaké dědečky a babičky, protože většina knih je tak maximálně rok stará.. Tudíž jsem se musela opravdu pozorně koukat, abych nikoho nepřehlédla.. a hle! Už jsem jí našla, babičku jednu opelichanou. ))


Je to knížka Princezniny deníky! Tato děvenka ani původně nepatřila mně. Dostala (podědila) jsem jí od sestřenice, která se zbavovala holčičích knížek. Je tak trochu okousaná, ale pořád je ve formě! )

 >>>
fotka patří k projektu Knižní vzpoura, nelekat se :D

Žádné komentáře:

Okomentovat