neděle 2. června 2013

Třicetidenní knihobraní [1]

Dneska je první den tohoto projektu, který vymyslela VeEee. Jde o to, že na každé dva dny máme téma, které se týká našich knížek. A hned začínáme knihou, kterou nedáme ani za milion. Myslím, že tohle pro mě bylo opravdu těžké rozhodování, protože u každého článku má být jenom jedna kniha a neměly by se vůbec opakovat. Nakonec jsem vybrala jednu srdcovku, která není zase tak dokonalá, ale kterou bych opravdu za nic nedala. 




Pod nekonečnou oblohou. Co k ní extra říct? Asi jedině to, že jsem si její četbu opravdu užívala, a že mě její příběh odhodil stranou. Moudrooka jsou přístroje, které by si možná pár lidí z našeho světa přálo (já k nim patřím :D). A pak je tu jedna taková věc s obálkou, o které radši ani nemluvím. :D

9 komentářů:

  1. Zase je táto kniha VŠADE (čiastočne to pripisujem istému veľmi výhodnému faktu, tri kníhkupectvá u nás ju mali minule za veľmi prijateľnú cenu 1, 50 :D)! Dobre, myslím si, že je to ďalší z mora príbehov a nebude mi mať čo ponúknuť ale na druhú stranu ma láka tá lavína pozitívnych ohlasov, ktorá by sa nemala prehliadať. Možno to skúsim. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už som to čítala, ale nedá sa povedať, že by ma extrémne nadchla. Bola fajn, ale príliš sa mi nezapísala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teda tuhle knihu moc neoblíbila :D ale mám doma druhý díl, tak snad se to zlepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhý díl si už brousím zuby. :D Já tady mám hlavně tuhle knížku, protože na ty další dny už mám ostatní perfektně rozmyšlené. Zvláště u dojáků to byl boj :D))

      Vymazat
  4. Neznám, ale to je u mně normální. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem tuhle knihu bohužel ani nedočetla.. vůbec mě nebavila:( Ale tak každému se líbí něco jiného:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná kniha, mám ju moc rada 8)

    OdpovědětVymazat