neděle 23. června 2013

Posuď knihu podle obalu #10

Meme, které pořádá Syki ^^
Vyber si nějakou obálku a zhodnoť ji
***

Šestnáctiletá hrdinka, žijící v luxusní internátní škole, si zapisuje do deníku sve nejtajnější myšlenky. Ovládá ji stále rostoucí posedlost spolužačkou, se kterou sdílí ložnici, Lucy Blakeovou, a nemyslí na nic jiného než na její přátelství s novou žákyní Ernessou, tajuplnou, náladovou bledou kráskou s uhrančivým pohledem. S Ernessou jsou spojeny ponuré klepy, podezření a tajemství i řada hrozivých nehod. Školou se šíří hrůza a Lucy už neví, co je skutečnost a co je jen výplod zjitřené představivosti. Tajuplná, hrůzná atmosféra v sobě spojuje všechny děsy, touhy a úzkosti dospívání. Středobodem deníkových záznamů je jediná otázka: je Ernessa skutečně upír, nebo vypravěčka uvízla v horečnatém světě vlastní fantazie?


Po nějakých sto letech přidávám příspěvek do tohoto meme. Vybrala jsem si knížku, která teda nevypadá zrovna lákavě, ale prostě je tu, protože jsem si ji objednala! :D Na buxu je zrovna za "pouhých" padesát korun, takže proč knihu nezkusit?

Ale pojďme na mé hodnocení obálky, rozhodně to nebude moc kladné. Dívka vypadá, jakoby měla v nejbližších chvílích jít na pohřeb, což není zrovna lákavé, ale dávám jí bod za pěkně namalované oči! Ty podepřené ruce na mě působí trochu vražedně, aneb, holt se mi "modelka" tolik nezamlouvá. Klidně bych víc uvítala, kdyby na obálce byla nějaká ta můra. Font písma taký nějak závratně přitažlivý, ale alespoň jde název přečíst. Jediné co se mi tu líbí, je asi ta červená růže. Stačilo by kdyby tu byla ona a černé pozadí. )

6 komentářů:

  1. My to máme pod názvom "Denník nočného motýľa" a je to taká blbosť... pár strán som z nej prečítala a kamarátka ju prečítala celú, ale iba preto, že nechcela mať nejakú knihu nedočítanú :D proste je to poriadna somarina

    Radšej si si mala pozrieť film, ktorý tiež neoplýva pozitívnymi ohlasmi :D :D

    Ale tá obálka presne zapadá k nudnému príbehu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak já si to přečtu možná za pár let, uvidíme. :D Ale na film jsem viděla trailer a odradil mne. No kdyžtak knihu zahodím... :D

      Vymazat
    2. Alebo, pri troche šťastia, vymeníš od niekoho za lepšiu :D

      Vymazat
  2. Tuhle knihu jsem ani nemohla dočíst.. byla fakt hrozná. :D A ta obálka je šíleně depresivní. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se obálka líbí :) Možná že si knížku objednám :)

    OdpovědětVymazat