čtvrtek 30. května 2013

Čtení knižních restů (1) - květen 2013

Autorem projektu je Cukrblik

Hohohó! Poslušně se hlásím s tímto projektem, do kterého jsem se zapojila teprve v tomto měsíci. Konec května už se blíží a to znamená, že je čas na zhodnocení mých knižních restů! 

Za květen jsem byla jako vždy, velice líná, ale přesto jsem se odhodlala ke přečtení dvou knížeček ze seznamu. Byly to knihy Železný král a pak ještě Jsem roztříštěná. Obě dvě knížečky jsem ohodnotila pěti hvězdičkami, takže vůbec nechápu, jak jsem nad nimi mohla otálet. Přes to všechno jsem na sebe pyšná (kecám :D), tenhle "dlouhý" list asi nikdy nepřečtu. Jak říkám, lenost je hřích! :D

Seznam mých knižních restů
  • Pokrevní pouta - Richelle Mead
  • Nádherné bytosti - Garciová Kami, Stohlová Margaret
  • Vykoupení - Lauren Kate
  • Jsem roztříštěná - Tahereh Mafi
  • ŠN: Předurčená - P.C. Cast, Kristen Cast
  • Dokonalý sen - Ally Condie
  • Železný král - Julie Kagawa
  • Modrá krev - Melissa de la Cruz
  • Strange Angels - Lili St. Crow
  • Halfway to the grave - Jeaniene Frost
  • City of Bones - Cassandra Clare
  • Zavržený - Becca Fitzpatrick
  • Trilogie Ghostgirl - Tonya Hurley
  • Věčná touha - Alice Moon

4 komentáře:

  1. Já jsem líná úplně, poslední měsíc-dva mě vůbec nic nebaví jen pořád čučím do počítače, nechce se mi přemýšlet, číst, psát nic a nevím, co s tím, kdyby jsi objevila nějaký lék dej vědět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky pořád čumím do noťase, a pak čtu do půlnoci a ráno zase nejsem k probuzení... :D

      Vymazat
  2. Ahoj, podíváš se prosím na můj blog? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Město z kostí!! ÁÁ!! To je prostě tak úžasná série! A hlavně se díl od dílu stupňuje! Miluju tu autorku!! Nemůžu se dočkat filmu!:)
    A Ghost girl jsem četla první díl, který mi přišel celkem fajn, ale dvojku jsem už nedočetla.. Celkem mě nudila no..

    OdpovědětVymazat