čtvrtek 11. dubna 2013

Přečetla jsem za březen 2013

Vypadá to, že jsem toho zase nějak moc nepřečetla, ale snad se to bude zlepšovat... Sice teď mám docela skluz ve všem, ále to je jednó! :D Co že jsem to za březen přečetla?:) Je to šest knih, z toho jedna menší bible (ne. "nemyslím" Eragona :D)


Knihy, které jsem si zamilovala
Eragon - Christopher Paolini | RECENZE
Before I Die - Jenny Downham

Eragon je taková klasika, ale mně se strašně moc líbil. Hrozně moc se mi líbila vidina dráčků a jezdců. Jak říkám, nejraději bych našla u nás v lesoparku nějaké to dračí vejce! :D No a Before I Die byl doják, na který budu ještě hodně dlouho vzpomínat.

Milé překvapení
Zloděj blesku - Rick Riordan | RECENZE
Morová rána - Margit Sandemo | RECENZE

Tyhle dvě knížečky mě moc bavily a byly to takové rozjezdovky sérií.

Příjemné počtení
Křídla - Aprilynne Pike | RECENZE
Zář - Richelle Mead

Jako vždy, tak i u čtvrtého dílu Sukuby mě Richelle nezklamala svým stylem psaní. Knížku jsem zhltla raz dva a už jen čekám, kdy si kamarádka koupí Stíny.. :D

6 komentářů:

  1. Before I Die - Jenny Downham si plánujem prečítať, veľmi ma to zaujíma 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm.. tak to doufám, že se ti to bude líbit. Ale nezapomeň si dát po ruce kapesníky! :D

      Vymazat
  2. Samá chvála koukám na všechny, to je dobře :)

    OdpovědětVymazat