pondělí 25. března 2013

Přečetla jsem za únor 2013

Pánečku.. únor už je dávno za námi a já zapomněla na mou novou rubriku. Co jsem to ale za blogera! :D Inu tak v únoru jsem toho moc nepřečetla. Sakra, určitě to je tím, že únor má jenom 22 oprava 28 dní (díky Mischell)! :D Takžé mám tady šest knížek, které si rozdělím do pár kategorií, které jsem zase trochu pozměnila (asi to budu měnit furt x))).

1. Knihy, které jsem si zamilovla
2. Milé překvapení
3. Zklamání

A co tu vlastně máme?

Knihy, které jsem si zamilovala
Dokonalý pár - Ally Condie | RECENZE
Hvězdy nám nepřály - John Green | RECENZE
Sny - Richelle Mead | RECENZE

Tyhle tři knížečky se mi prostě dostaly hluboko do srdce a zamávaly semnou. Doufám, že pokračování Dokonalého páru bude alespoň tak dobré jako první díl - jinak se pifnu! -. No a o Sukubce vám tady básnit nebudu, prostě Richelle Mead je královna Sukub! :D

Milé překvapení
Deklarace smrti - Gemma Malley | RECENZE
Jednou provždy - Kiersten White | RECENZE

Deklarace smrti byla opravdu velice příjemná a jsem ráda, že jsem si ji přečetla. A poslední díl Paranormálů se mi líbil ze všech nejvíc, protože Evie to konečně pořádně roztočila! 

Zklamání
Léto, kdy jsem zkrásněla - Jenny Hann | RECENZE

Sakra lidi, tuhle knížku bych nejraději už nikdy neviděla. Možná bych ji ani nedočetla, kdyby to nebyl recenzní výtisk.. nevím..


Tákže, prostě jsem v únoru měla málo dní a času. S březnem to teď taky není nejlepší, ale týden jsem tady nebyla, takže to mě určitě (ne)omlouvá. 

6 komentářů:

  1. čítala som len Dokonlý pár, ale tiež som si ju zamiovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Jenom si myslím že únor nemá 22 dní ale 28/29 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sáákra, kde se stala chyba?:D Dík za opravení..:D

      Vymazat
  3. Paranormálovia sú skvelá séria 8)
    Deklarácia bola podarená 8)
    Dokonalý pár bol fajn, ale chýbala mi akcia.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přečetla jsi toho asi milionkrát víc než já :) A skoro nic z toho co Ty jsi nečetla, až na Hvězdy nám nepřály a taky se mnou pěkně zamávaly :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uz aby som sa pustila do Dokonalého páru, mám ju doma od Vianoc ale ešte som sa k nej nedostala :)

    OdpovědětVymazat