úterý 19. února 2013

Knižní chvilky (4)

Projekt můžete najít zde u TerezZ

Dneska by to měly být spíš žravé chvilky, protože tam  mám všude nějaké žrádlo. :D Ne tak je to půl napůl žrací chvilka. :D

Nejdřív Hvězdy s "donutem" Homera Simpsona

Pak Dokonalý pár s Kindervajíčkem
.
.
.
.
.
.
Och dobře, tu zmrzlinu už sem dávat nebudu :D

docela vtipný hrát za kluka, co se nechová jako kluk, ale jako holka :DD

A tyhle si nemůžu odpustit. Moje první knížky v ájině. ^.^

Budu dále shromažďovat žrací chvilky, abyste mohli slintat u obrazovky.. .:DDD

8 komentářů:

  1. Ó, Hvězdy.. Ty bych si ráda přečetla :) Jen jsem slyšela, že je to hodně silný a smutný příběh :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Hvězdy jsou velice emocionální. Ale já (želva století) jsem nakonec neuronila ani slzičku. Možná mě chytly za srdce, ale nezacloumaly jím. :)

      Vymazat
  2. Anoo donut! Když jsem si ho kupovala, taky jsem si říkala, že je Homera. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty žroute :) Já chci taky Tvůj volný čas! :) Jinak čteš Dokonalý pár teď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejsem žrout..! :D Ty fotky jsou jenom ilustrační *kecá* Ano, začala jsem včera pár stránkami a dnes nebyl čas, protože u mě byla babička. :) Ale je to moc pěkná knížka a dost napínavá ^.^

      Vymazat
  4. Ááá! Na Hvězdy se těším jak malé děcko na Ježiška :D Poslední dobou toho vychází nějak moc, už takhle jsem frustrovaná z toho, jak všichni mají plné knihovny o sto policích a já sotva o dvou :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se! A kup si balení kapesníků! :D) Já taky nemám žádnou obří knihovnu, i kdybych chtěla. :D

      Vymazat