pátek 11. ledna 2013

30 Day book challenge / Oblíbená YA kniha

Oblíbená YA kniha?

Autor: Suzenne Collins
Název: Hunger games - Aréna srmti

Anotace: Vítězství znamená slávu a bohatství.
Prohra znamená jistou smrt.
Hladové hry začínají...
Dokázali byste přežít v divočině, když se všichni snaží o to, abyste nespatřili další úsvit?
V troskách země, kdysi známé jako Severní Amerika, se rozkládá Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou a udržuje si jejich poslušnost tím, že je nutí, aby každý rok vysílaly jednoho chlapce a jednu dívku ve věku mezi dvanácti a osmnácti lety jako účastníky Hladových her – boje na život a na smrt živě přenášeného televizí.
Šestnáctiletá Katniss Everdeenová, která bydlí sama se svou matkou a mladší sestrou, považuje účast ve hrách za rozsudek smrti, když se nabízí jako dobrovolnice, aby nahradila svou sestru, jejíž jméno bylo vylosováno pro letošní ročník. Katniss se ale už v minulosti ocitla na pokraji smrti – a je odbornicí na přežití. Aniž by chtěla, stává se soutěžící. Má-li však vyhrát, musí učinit řadu rozhodnutí, která staví přežití proti lidskosti a život proti lásce.

Proč?
Hunger games  musí milovat každý, ten kdo ji nečetl, měl by tak co nejdříve udělat! :D Z této trilogie mám opravdu nejraději první díl, protože mi připadá prostě nejlépe napsaný. Strašně se mi líbí prostředí první arény, ta druhá.. no podle popisu určitě není k zahození, ale les, je les..:D

5 komentářů:

  1. 8) Tiež sa mi najviac páči 1tka ako kniha, ale v 2ke sa mi viac lúbi prostredie a postavy 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto s tebou souhlasím ;) Jednička byla perfektní už jen kvůli prostředí arény :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky nejradši jedničku, prostě ta byla nejlepší, první zajímavá, originální a ty další nebyly špatné, ale už mě tolik neuchvátili jako ten první :)

    OdpovědětVymazat
  4. HG ♥.♥! :D Jednička je prostě jednička ale dvojka mi přišla nějak... profesionální. Nevím jak to vysvětlit. Každopádně ta aréna ve dvojce byla velice promyšlená a v jedničce byl les, a les je prostě les. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že se mi HG bude v téhle challenge opakovat mnohem víckrát..:D*
      JO byla promyšlená, ale radši bych byla v lese.. než v a zabijáckém pralese.. :D

      Vymazat