čtvrtek 10. ledna 2013

30 Day book challenge / Kniha, ve které bys chtěla žít

Tak kniha, ve které bych chtěla žít jo?
Já bych žila ve všech!:D

Ne ale kdybych si měla vybrat jen jednu, byla by to tato:

Autor: Cecily von Ziegesar
Název: Gossip Girl - Protože znám svou cenu

Anotace: Vítejte v New York City v Upper East Side, kde já a mí kamarádi žijeme okázale, do školy chodíme občasně a bavíme se – neustále. 
Podívejte se s námi do otřesného světa Super drbny – do světa žárlivosti a zrady, kde je všechno moderní, nádherné a mnohem lepší než všechno, co si dokážete představit.
Je tady únor. Doba, kdy je většina měst chladná, šedá a ničemná. Ale ne tak New York. Alespoň ne můj New York. Přihlášky na vysoké školy jsou dávno podány, a tak je ne čase trochu si oddechnout. Nejlepší bude Fasion Week, který začíná zanedlouho. Přinese určitě spoustu příležitostí, na které bude třeba se skvěle obléknout, a při kterých se dá skvěle zvlčit. Dobře si to rozmyslete: Čím déle budete otálet, tím méně toho stihnete. Uvidíme se uvnitř!

Proč?
Tak asi to není ta nejlepší volba, ale i tak bych radši žila v New Yorku mezi smetánkou a všemi pomluvami, než někde, kde  nevím za jak dlouho mě zakuchnou..

Ale i tak Drbnu mám ráda, koukala jsem i nějakou domu na seriál, který je mnohem lepší než knihy. Doma jich mám dost. :)) A prostě i tak je děj zajímavý, místy trochu nudný, ale co tě nezabije, to tě posílí ^^

11 komentářů:

  1. Super Drbna je suprová! Akorát Dan vypadá v 3. sérii jak blbec, s prominutím=D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jou :D Mně se Dan nikdy nelíbil.. já radši Chucka! :D

      Vymazat
  2. Jo bylo by to zajímavé žít ve smetánce, kde se všichni pomlouvají a všechno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Drbnu jsem si chtěla přečíst ale... nějak jsem se k ní nedostala. :D Já bych chtěla žít v Bradavicích. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk se k ní nějak.. nedostane. :D Když jsou jiné bezva tituly!:D Já HP nečetla..:D ale tam by opravdu chtěl žít každý ^^

      Vymazat
    2. Tys nečetla HP, člověče Ty snad ani nežiješ :D :D Ale je pravda, že jsi mladší ročník, tak Tě ta mánie kdysi asi minula :)

      Vymazat
    3. Hele, hele.. já jsem hold na něco jinýho..:D Né, možná si to někdy přečtu. Jednou jsem měla od babičky půjčený pátý díl a hold mě to nebavilo :D
      Jo minula mě - to je ta chyba v Matrixu!:D

      Vymazat
    4. No jo ona je to taky docela stará záležitost no, já to četla poprvé v mých 11 když jemu bylo taky 11, takže tak no :)

      Vymazat
    5. Já to taky četla v jedenácti... :D

      Vymazat